miércoles, 13 de mayo de 2020

Actividades para o mércores 13 de maio

Hoxe ás 11:00 vémonos no CiscoWebex... https://eduxunta.webex.com/meet/silviapuga

Lingua Galega: sabedes o que é unha biografía? é unha narración que conta a vida dunha persoa.
Pois imos practicar hoxe como se elaboran biografías no snappet e despois imos redactar unha biografía; douvos dúas opcións para a biografía: Carvalho Calero (do que seguro que atopades moita información en internet) ou algún dos vosos avós (así podedes ir visitalos ou chamalos por teléfono).

O primeiro que tedes que facer para escribir a biografía é recoller a información, é dicir, todos os datos que precisedes.

A biografía sempre empeza polo nacemento da persoa e despois hai que ir explicando onde viviu, como é/era a súa familia, a que se dedicou, quen eran os seus amigos, os seus gustos, as súas aventuras, etc. así ata a súa morte se xa faleceu e se continúa viva ata o momento actual.
No primeiro parágrafo debes presentar a persoa; cando naceu, onde naceu...
No segundo parágrafo debes falar da súa infancia.
No terceiro parágrafo debes falar da súa vida como adulto.
No cuarto parágrafo das cousas que fixo, que conseguiu...
E no último redacta unha pequena conclusión.


E agora uns conselliños para redactar ben, que nos valen tanto para a biografía como para calquera outra redacción:

En primeiro lugar centra o tema do traballo.
En segundo lugar procura a información que vaias necesitar.
En terceiro lugar escolle os datos importantes.
En cuarto lugar elabora un esquema previo.
En quinto lugar fai un borrador e ten en conta que o texto debe seguir unha orde.
En sexto lugar redacta a información. Para redactar a información debes ter en conta algúns aspectos importantes:
  1. 1  Deixa marxes (superior, inferior, á dereita e á esquerda), as marxes deben ser iguais ou cando menos proporcionais.
  2. 2.       Escribe con limpeza, evita os tachóns.
  3. 3.       Fai unha letra lexible na que todas as letras teñan o mesmo tamaño e as palabras estean separadas unhas de outras polo menos  2 cm.
  4. 4.       Escribe os títulos máis grandes e se ten distintos apartados sepáraos de algún xeito.
  5. 5.       Separa o texto en parágrafos e uso ben os signos de puntuación (puntos, comas, puntos e coma…).
  6. 6.       Os textos deben ter coherencia, cohesión e riqueza semántica, de tal xeito que as oraciónns teñan sentido, estean relacionadas unhas coas outras e non empregues sempre as mesmas palabras.

En sétimo lugar revisa, revisa e revisa, non cometas erros ortográficos.



Lengua Castellana: imos continuar cos verbos, pero agora imos ver como podemos formar verbos a partir doutras palabras engadindo sufixos.
Do mesmo xeito que sucede coas outras categorías gramaticais, se engadimos sufixos a outras palabras podemos formar palabras novas, é o caso por exemplo de:  color + ear = colorear; saludo + ar = saludar.




Música: no blog de música están as actividades do profe Sergio.

Educación Física: visitade o paddlet do profe Iago para seguir en forma.

Informática: tedes as actividades na aula virtual.

E non esquezamos o acertixo de hoxe.


No hay comentarios:

Publicar un comentario